26 mars,inlägg 2.

Hejhopp!
Ikväll har de hänt mkt.
Som jag pratade om för ngt inlägg sedan så nämde jag att jag ville ha ett marsvin, jag har nästan alltid haft det ,men mitt sista dog för 2 år sedan :/.

Så idag bestämde jag mig för att fara till arken zoo och titta om jag hittade ngt, och de gjorde jag!
men inte ett marsvin,utan en guldhamster :]! 130 kr kostade den, sen köpte jag till en bur med massa tillbehör för 400 kr någonting, men innan jag gjorde det så gjorde jag ett kontoutdrag, och jag hade kvar mer än vad jag trodde så det är anledningen till att jag tog mig friheten till att köpa ett :P!
så nu sitter den på mitt rum i sin nya bur, bäst att hon gillar den! och nu till hennes namn, hon fick heta Ruth, Ruth med H! kom ihåg det nu gott folk ;P

Jag vet inte riktigt hur pappa kommer att reagera på detta, till en början dåligt skulle jag tro, tills han märker att han inte behöver ha ngt med den att göra .^^


Nu sitter jag här, ungefär som vanligt, har just nattat hästarna och ätit kvällsfika, ska gåner och borsta tänderna nu och sedan ska jag och Jonatan se en film :)

Hörs imorn gott folk, återkommer senare om hur Ruth har klarat natten ;P!?

Godnatt.

ganska exakt såhär ser min lilla Ruth ut :] ni får en bild på henne imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0