24 mars,inlägg 2.

Under den här helgen har jag tagit mig en rejäl funderare, och kommit fram till saker och ting, bla detta.

Ta dina drömmar på allvar, kasta aldrig bort dina drömmar!
Spelar ingen roll vad det handlar om, man kan åstakomma i stort sett allt bara man vill,
iaf om man försöker!

jag tror att de är många som skiter i sin egen vilja (sina egna drömmar), och lyssnar till andra ist,
att -nej de går inte, eller -nej är du dum eller? -går såhär ist, de där kommer aldrig att funka!
osv osv osv.

Ge fan i att lyssna på dem, du vet inte om de går innan du har försökt.
Går de bra så är de fantastiskt! och många kommer ångra de dom sagt.
Går de dåligt så synd, du har iaf försökt vilket är toppen!

Jag har som säkert många andra en dröm, en dröm som jag haft i flera års tid!
Men jag har aldrid någonsin fått ngt stöd,ingen hjälp från ngt håll alls.
Men igår läste jag en artikel i en tidning , "cosmopolitan" om folk och drömmar,
hur många som bara skiter i de dom så länge velat uppnå pga att andra säger åt dom att inte görat.

Det gav mig en tankeställare, varför ska jag lyssna till andra?
varför ska inte jag gå min egen väg, och satsa på det jag vill och tycker mest om?
Det jag velat så otroligt länge?
ska ngn annan få förstöra för mig?


Jag kom iaf fram till svaret, NEJ!
Jag tänker gå min egen väg, jag tänker inte vara så svag att jag skiter i det jag vill och drömt om så länge, för att ngn annan tycker att de är dåligt, no way!

Jag kör mitt eget race nu, helt och hållet!
Gillar ni det inte så synd för er,
En äkta vän stöder oavsett vad, vist får man ha åsikter, men aldrig någonsin klanka ner på ngn annans drömmar!




Jag kommer göra allt för att lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0