20 mars,inlägg 2.

De blåser nå så förbaskat ute!
jag gick ut för att hämta posten, och fick världens vindpust på mig och jag halkade om kull och slog knäet :(
kommer säkert att bli blå där nu, sådant man får ta om man är klumpig som mig.

Blir ingen körning med Bobby idag, han får vila tills imorgon, då far vi ut och springer en ordentlig runda så han får jobba på ordentligt , kommer vara borta i ca 5 dagar så blir ingenting under den tiden ;/ guud vad jag önskar att ngn kunde köra/rida honom iaf 1-2 daagar medan jag är borta , ska höra med christer om han har lust att kommahit en dag och fara ut och köra, fast risken är vell säkert inte allt förs stor med tanke på hur mkt han redan har att göra om dagarna.
Men sugen lär han bli iaf :P

Jag har iaf bestämt vad jag ska laga för mat ikväll till fjällen resan, de blir kycklingpajen som jag pratade om innan,
sen får Jonte göra ne pannkaka innan han kommer hit, sedan ska jag göra Bullar i långpanna, blir hur gott som hellst!
går ganska snabt och enkelt oxå.

Känner att jag har hyffsat mkt att göra innan vi far imorn

*Fixa stallet
*ut med Bobby
*laga mat
*packa
*hämta hö
*fixa spån
*vara fyllechaffis åt bror
*he in en nya bollar i hagarna
*sova (de är viktigt! ;) )

jag har fullt upp, hörs imorn igen! innan jag far.

MUUMS!

Kommentarer
Postat av: sussie

åh micu din lilla kycklingvinge :)

vi ses ju snart...ine länge kvar innan vi kommer och våldgästar eran stuga ;) längtar!

2009-03-23 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0