20 mars.

Skrev ett inlägg igårkväll som tydligen inte publicerades, så de fixade jag nu.

Har som sagt sovit istan inatt hemma hos Jonatan, har sovigt dåligt , vaknade typ hela tiden där på morgon sidan och fick vrida och vända på mig stup ikvarten, skit jobbigt, kommer nog vara riktigt trött ikväll antar jag.
Nu är jag iaf hemma, men innan jag for från stan var jag förbi travet en sväng och kollade in hur banan såg ut, stängd är den fortfarande pga isrivningen men de är ju lunchtrav på måndag, så troligast har dom den klar tills dess ,illa vore de ju annars eller hur?

Passade på att tvär prata lite med christer när jag lix var förbi, men han skulle ut och köra häst så de blev en kort pratstund, får se om jag träffar honom imorn då han ska till byske och vara i stugan, han skulle in på kiosken då iaf och spela, får se om jag far dit och snackar lite skit en stund innan jag och Jonatan drar till Fjällen.

som sagt är jag hemma nu, väntar på att robin ska komma hit och klippa sig, sedan ska jag ev ut och köra Bobby en sväng, men de blåser fruktansvärt mkt! far jag inte ut idag så drar jag en repa imorgon.
ska iaf skotta i stallet och fixa klart för kvällen.

Hade tänkt laga lite mat som vi kan ha med oss till fjälls, men ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt ;S
Funderar på att sno ihop en kycklingpaj , de är gott !

Nu ska jag gåner och fixa lite innan robin kommer, hörs sedan.

gissa bilden ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0