14 mars.

Ny dag med nya möjligheter, och vad händer?
Planerna för dagen är iaf

*tvätta bilen
*skotta i stallet
*städa och rensa undan lite på nedrevåningen
*Ut och köra Bobby
*Laga middag, blir grekisk pytt
*ev stan en sväng,vi får se.
*gå promenad


De är vell iaf de jag har tänkt hinna med idag, så vi får se vad som sker :)
+2,6 grader ute iaf, otroligt skönt! jag bara hoppas att snön kan försvinna nu, jag vill ha sommar.

sen på tal omsommar, så om jag får jobbet i hemtjänsten, vette fan om jag vill ha det, antingen är jag bara allmänt negativ just nu? eller så är de bara såhär jag är helt enkelt, men jag borde ta det, så ja. jag antar att jag tar det om jag får det. men vill inte slösa bort hela min sommar på Jobb, eftersom, att jag inte vill missa allt trav i sommar! 
sen har jag typ fullt upp utan jobb, men därimot inga pengar, så jag måste jobba för att få ihop ngt, såär det  tyvärr.

Näe, nu ska jag ta och gå ut och tvätta bilen, sen ut med Bobby.
hörs sedan .
Jag och lilla vizzlan, 10 veckor gammal plutt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0