13 mars.

uppvaknad i ursviken hemma hos Jonatan, dock var de länge sedan jag vaknade, typ vid 8 :S
har sovit ungefär lika bra som en kratta! uusch, inte mysigt, gissar att jag kommer vara död ikväll.

var ut med Bobby igår ens väng, red runt byn och sedan 5 intervaller i backen, travade sedan en runda för att lugna ner honom, men han blev bara hetare och hetare och rädd för allting stackarn ;P
sen först då jag hoppade upp slog han bakut 5 gånger innan han fattade att han skulle gå frammåt, så kan de bli då han inte blivit riden på ett tag :)

Jag tyckte att han skötte sig riktigt bra, trots allt.

Nu ska jag iväg på konsum och köpa nässpray, den där otrivin komp var de värsta jag testat!
nu är jag typ dunderförkyld och ont i halsen pga den! skit konstigt.
ska köpa mitt gamla herderliga orginal " nezeril".

sedan bär de av till byske och färga hår, och efter det till fäll och fixa å dona litegrann, sen kommer Jonatan oxå :)

glömde att jag måste in på royal!
dags att sätta igång med dagens planer, hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0