11 mars,inlägg 2.

Jisses vad stressigt allting blev idag, och jag är fruktansvärt trött!
For som sagt till emelie efter middagen och red med henne, red på Hubbe som var hur fin som hellst :)!
lite tjörmi stundvis men de hör vell kallbloden till? vad vore de utan lite sådant :P
Både före och efter ridturen var jag helt borta, viste typ inte ens vad jag hette , så illa var det ;P.

NU är jag hemma, just tagit in hästarna, alltså blev de ingen körning med Bobby idag.
Jag måste skärpa till mig och börja ta tag i detta ordentligt! och inte prioritera andra saker före honom,
han måste börja gå riktigt i första hand så att vi kommer igång ordentligt.
Synd bara att renjävlarna är på min "jogging runda" , sådär kan jag inte vara längre heller, skit renar!!!!
men ska köra mkt intervaller så han får upp flåset riktigt ordentligt, sedan blir de motions ridning och en del dressyr för att mjuka upp honom ordentligt, sen för skoj skull såklart oxå ;).

så Imorn ska jag köra intervaller, Fredag blir de motion,lördag vila, söndag intervaller osv osv.
Skärpning på riktigt.

Fick föresten inbetalnings tjosan nu av stc, 1650 kr, jippiii!? jag har ju så "otroooligt" bra med penga rjust nu,.
Blir snåla av mamma eller pappa, annars går jag och gråter och morfar och ber han skänka en peng till behövande.

Nej nu ska jag gåner och dricka upp resten av min liter havremjölk, natta hästarna och sedan vänta och se om Jonatan skulle komma trots allt`? jag hoppas innerligt.♥

Godnatt folk!

Jag och min vän Emelie :)!


Kommentarer
Postat av: emmali

Heey, jo det stämmer ganska bra.

Just nu är det gratis, men det är för att kassasystemet inte är klart än. Men då det är klart kmr det kosta ungefär som färgen kostar att köpa in att färga håret. Så det är ju betydligt mycket billigare att komma till oss än en "vanlig" salong

2009-03-12 @ 10:42:47
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0