10 mars.

Jag är så otroligt tom, har igentligen ingen aning om vad jag ska säga?
Men jag trodde verkligen att jag kunde lita på dig,
du är ju för fan min andra hälft!

inte många timmars sömn inatt, tanken och bilderna i huvudet får mitt hjärta att krossas till tusen bitar.
Botten är nådd, hjärtat i många delar, tillbak på ruta ett igen efter ett tag med medgångar.
Dags att kravla sig uppåt igen, och fästa ihop bit för bit.
Den här gången kommer de ta tid, för jag har ingen kraft att klättra mig uppåt med, absolut ingen alls.

Jag är för "fast" för att släppa taget, jag tycker om dig så otroligt mkt trots alla dessa förbannade motgångar och nu detta svek, jag klarar inte av att lämna dig, fan att jag älskar dig så .


Fan Fan fan fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt ? :S

2009-03-10 @ 16:43:20
Postat av: Anonym

vad har hänt ? :S

2009-03-10 @ 16:43:44
Postat av: Anonym

vad har hänt ? :S

2009-03-10 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0