7 juni,inlägg 2.

Inkommen efter att ha ridit Bobby en sväng, red en kortis i skogen och sedan plågade jag honom på sandplanen en stund med lite dressyr, GUUD så jobbigt han tyckte att de var, oh tråkigt :P inte alls trevligt att släpa runt på mig runt runt och behöva bära sig på det viset ;) men stundvis var han riktigt fin! ska nog bära upp hinderstöden och bommarna dit upp ngn dag då jag orkar och testa hoppa honom oxå. Då måste även Macho få testa, han älskar att hoppa!

Iaf så kom Jessika förbi dit upp när jag red, hon fick ta lite bilder med min mobil och sedan fick även hon testa lite :)
Bobby blev lite nöjdare när hon satt upp, då slapp han surkärringen som sitter och krävern massa av honom hela tiden :P haha! stackarn.

nu har jag just ätit middag , skinksås med spagetti, nu är jag så trött att jag kan somna här och nu!
Men först ska jag lägga in lite bilder, ni får ursäkta min hemska sits! guud, jag skämms rent, men hästen var fin!














sen här har vi Jessika och Bobby :)
Här travar dom över lite pinnar som jag lagt i en hög :P
                                      

Sådär ja, nu ska jag ge hästarna mat, skotta skit och sedan slappa vid tvn, kom på att jag inte ahr tid att göra de nu på dirren :P ! hörs sedan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad fin han ser ut :D

jo, men han var på fest ;) 400-årskalas xD

2009-06-07 @ 21:29:11
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja kanske... Men känns rätt knäppt, det är verkligen en helt annan färg än min vanliga haha!



Fina bilder på er föresten!

2009-06-07 @ 22:04:56
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Camilla

10 st 40-åringar ;)

nix, vi har plåstrat ihop honom bäst vi kunnat själva :/

2009-06-07 @ 23:53:43
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0