6 juni.

Okey, nu är de SPÅRAT MED BORAT! de snöar i JUNI?? vad fan händer :O tog sovmorgon till kl 10 i morse, drog upp rullgardinen och hoppades på sol, men då snöar det ist -.- deprimerad så drar jag ner rullgardinen igen, kliver upp och pallrar mig ut i stallet och ger hästarna lite hö , dom fick stå inne en stund till pga vädret.

Nu har de faktiskt slutat och hästarna har fått komma ut, gett dom morgonfoder osv.
Väntar på att Jonatan ska ringa och säga att dom är påväg, han och Harald ska nämligen hit och köra cross idag, och jag själv ska umgås med emelie om de blir enligt planerna, träna fari på att gå in i finkan osv, ska bli intressant :)
Ikväll har jag en klippning, skulle igentligen ha färgat håret på Elin L men de tar sådan tid så de hinner jag inte med, har så mkt att göra under dagarna.

Sen kläderna igår från Ellos, allting kom inte men jag fick iaf de mesta av det jag beställt :D stackars mamma blev utan allt förutom en bh och en blus :P stackarn, jag fick iaf den där vita T-shirten och 2 bikinisar som var skitsnygga och satt perfekt! sedan en Bh som var skön, men satt ganska skabbigt, men den duger fullt ut då jag bara ska gå här hemma.
Mina "slip in" tofflor kom därimot inte, de sög, dom ville jag verkligen ha! . Justja, jag fick ett par bruna kortbyxor ,en pösig modell, skitsnygt satt dom och var väldigt sköna, sen var dom jätte tunna, vilket är bra då de är varmt ute :) .
Så nu har jag det jag behöver inför sommaren, känns skönt!

Kan även meddela att jag har världens träningsvärk i armarna idag efter att ha kört Bobby igår tillsammans med christer och stellan :P helvette! kan knapt hålla upp en telefon -.-

NU ska jag göra ngt vettigt, hörs sedan.


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0