5 juni,inlägg 2.

Jag innehåller för tillfället en jävla massa frustration! och en jävla massa glädje, så därför är min hjärna helt slut just nu eftersom den inte vet om den ska vara glad eller arg :P jag vet, knäppt men så är det.

Jag ska börja med de dåliga.

- Banan var stängd idag då vi kom dit, dag före heldag (jävla satans fitt påhitt att dom måste ha stängt dagen före rödag)
-de var svinit kallt ute!
-fick vänta på christer i över 1 timma
-Jonatan är ett litet mongo (just idag)
-jag har huvudvärk
-jag får troligast inte ledigt stadsfesten för att alla andra ungdommar var lediga då -.- fuuuuuuck!
-jag får inte träffa favorit sussie imorn.
-mamma blir sen från jobbet
-jag måste duscha (jobbigt)
-även Royal hade stängt då jag kom dit för att köpa isbalsam.
-jag har hö fulla stallgången

Jafyfan jag skulle kunna rabbla i all evighet! jag blir så less alltså.

Nu kan vi gå över till de som är bra!

+körde med christer och stellan på skogsslingan och sen 8 intervaller på rakbanan, christer körde sinhäst Marokhan som är i full tävlingskondition, christer var kaxig och sa- nudu mia, upp till bevis! låt oss se hur vältränad Bobby Brian är ;)
Vist sa jag då^^. Bobby hängde på utan problem och ville om hela tiden! var inte ett dugg slut då vi kört klart och hade lätt orkat ett pass till. Då var jag tvungen att klämma ur mig " så otränad är han vell inte endå christer? :P "
Då tittade han på mig , sen tittade han bort, Och efter en stund så fick han fram att jag faktiskt gjort ett jävla bra jobb med hästen! så de tackar vi för :) blir provlopp om 14 dagar.

+Mickonen ska köra och sko om Bobby på Tisdag.
+har jobbat nu ikväll för första gången på hemtjänsten, min första inskolningsdag.
+jag ska äta röding med färskpotatis och romsås!
+jag ska sova som ett tok inatt för jag har sängen för mig själv!
+Mamma har hämtat ut paketet från Ellos.


som ni ser har jag mkt att vara glad över, och mkt att vara tjurig över :P haha fy, jag har det inte lätt.
Imorn ska jag iaf vara med Emelie , dom ska låna finkan av oss och träna Fari på att inse att den inte är så hemsk.
Sen blir de säkert rida oxå,Bobby blir de nog bara skritta en lugn sväng i skogen med, Macho skulle behöva ut och avreagera sig lite, så vi får se vad som hinns med.

Nu ska jag äta röding, slappa framför tvn, ta en dusch och sen sova!
hörs imorn.


Kommentarer
Postat av: Camilla

det är inga mer provlopp förän i höst :P

2009-06-05 @ 22:43:11
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0