4 juni.

hej hopp gott folk!
Full rulle nästan som vanligt, tog sovmorgon till kl 10, steg upp och gav hästarna morgon maten och sedan såg jag film med Jonatan, "vi hade iaf tur med vädret,igen " hette den och jag tyckte den var riktigt rolig :D så har ni lite att göra ngn dag då de är dåligt väder, så se den :)

kl 13 kom Eva (nylles mamma) hit och klippte sig, blev en sommarkort frisyr och de belv riktigt fint :) ! 100 kr in där, toppen eftersom jag beställt massa grejjer från Börjes igår ^^ välbehövliga pengar såatt säga.
När jag klippt henne klart gav jag hästarna lunch hö och foder, sedan for jag och Jonatan till byske, han jobbar hos mamma nu framtill 15 juni då hans sommarjobb börjar , tog en mjukglass och chillade på ett tag, följde med mamma på konsum och handlade medan Jonatan vaktade kiosken, sen har grejjerna från Ellos kommit nu oxå,eller trodde jag, dom kommer tydligen inte fören imorn , lite dom luras när man får brev om paketet dagen före -.-

Nu är jag iaf hemma igen, Jonte är kvar i byske som sagt och jobbar, jag ska snart sätta igång med middagen, blir pastagratäng med ostsås :) mums som fan!

sedan blir de mysa med hästarna, Bobby får stå idag , blir banan imorn :)
sen funderar jag på om jag nästa gång hästarna ska skos om jag rent utav snör på Macho sulor, han är så jäkla ömm då han ska gå på grus och börjar halta för minsta lilla, så jag måste hoppa av och peta ur den, sen bängla mig upp på honom igen (vilket är ett helvete med mina korta ben) sen är han faktiskt 170 hög oxå, så ngn liten krake till häst har jag inte :P Bobby känns nästan som en ponny att rida om man jämför, och han är endå 162 :P
så de skulle bli skonsamt för både mig och hästen , får nog bli på det viset.

Ikväll vid 20 ska jag gå en prommis med Jennie, blir nog trevligt det.
Nu måste jag börja med maten, hörs sedan.


Bild på regntäcket jag beställde åt Bobby igår(fast grönt),så Macho får ha sitt ifred.
Då vet ni det ;)

Kommentarer
Postat av: mican

det tycker jag verkligen att vi ska styra upp =) ! men vi kankse kan ses till veckan? =)



hehe, det är ju bra att kag har en trogen läsare =D

2009-06-04 @ 23:45:16
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha I'll do that! Skumt nog har jag helt knäpp färg på utväxten, det är helt råttfärgat och inte alls som min vanliga hårfärg...

2009-06-05 @ 09:59:26
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0