30 juni.

fyfan vad varmt de är idag! jag dör helt seriöst snart, jisses amalia!
har iaf gått på stan sen kl hal3 till kl halv 6, höll på DÖ men överlevde, gick med cizzi ett tag först och sedan mötte jag upp emelie och vi tjollrade på och hittade lite smått och gott, självklart på Rea ;) viktigt!, sedan åt vi macka inne på subway oxå, de var smask!

när kl blev halv 5 kom Jonte och vi gick till Resia där vi mötte harald och sussie,gick in och kollade på resor, planen var att vi skulle ta oss til rhodos, men inga resor gick dit fören i september :O sen inga sista minuten fören den 21 augusti, och då var de försent för både harald och sussie att fara , så de blev "nu eller aldrig", så vi har nu i stort sett bokat en resa till turkiet (ännu en gång, ) spelar inte mig så stor roll igenltligen eftersom jag bara vill sola bada och äta gott och njuta av livet, blev allinclusive oxå så gratis mat och alkohol för 6000 papp, igentligen inte så dyrt!? så jag tror de blir bra, om inte Harald kommer vara lika besatt i sina pengar som han var idag, helt galen! jag tror han kan behöva släppa jobbet en stund och inse att de finns annat att göra (sorry sacu, men jag tror du håller med mig :P ? ) sen tjänar han de dubbla mot för vad vi andra gör, så han har inget att oroa sig för.

sen idag på shopping rundan så hittade jag faktiskt en klänning, 2 st linnen och ett par svarta korta leggings :) dock ingen kortärmad kofta som jag var ute efter mest av allt, men ska ev kolla på torsdag om jag hittar ngn.

    
sådär ser de ut, orkade inte fota leggingsen , men ni vet nog ganska säkert hur ett par sånna ser ut ;)

Nu ikväll så ska jag ut och köra Bobby hade jag tänkt, han behöver det känner jag, sen orkar jag inte rida och måsta vara sur på honom heller idag, känner att de inte är ngn bra ide :P så jag gör de lindrigt för oss båda^^.
Imorn ska jag jobba mellan 7-12, sedan har jag en klippning kl 14 om jag minns rätt, yeey 100 kr + inför resan, en bra bit på vägen eller vad säger ni? ;) haha guud, tur jag hinner få lön innan vi far, annars hade de blivit kriis :P
sen vill man gärna schoppa loss lite i turkiet oxå, dom har mkt snygga kläder, dock fejk men vem bryr sig ;)
så allt jobb jag kan få nu är GULD värt, har ju min halvtid på hemtjänsten som sagt, sedan så ska jag försöka följa med pappa på marknader då jag kan oxå, en liten extra slant är inte alls fel.

nej nu ska jag äta ngt, magen kurrar (för ovanlighetens skull ;P?? )

hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

inegn aning, vi kanske möts i stan? jag ska då inte supa på frerdag i alla fall :P

2009-06-30 @ 21:32:12
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0