18 juni.

Idag känns de som omjag har huur mkt som hellst att göra, sen vet jag inte riktigt vart jag ska börja -.-?
Jag måste hitta nå kläder som jag kan ha till imorn, sen ska jag ut och rida Bobby en sväng, hinna duscha och äta ngt för att sedan dra mot jobbet därvid 17 tiden,  är faktiskt liite nervös endå eftersom idag är första dagen jag ska jobba själv !
spännande ska de bli, men jag hoppas på att de kommer gå vägen.

Imorn som sagt midsommar, fetparty här i fällfors! vi ska tydligen bli en jäkla massa folk om jag har förstått de rätt, men de är trevligt :) !, sen ska jag rida och se om ngn har lust att ta ngt fint kort :]

Ngt jag inte för glömma bort idag är att påminna mamma att köpa strumpbyxor åt mig! de måste jag ringa och seja nu, annars kommer jag glömma bort att ringa :P sen kommer knappast mamma ihåg att jag sa det igårkväll, vi är ungefär lika cenila båda 2 :P !

Igårkväll for jag förbi Emelie en sväng, klippte hennes pappa och Jonte och fick 300 spänn 0_o ! jisses amalia, blir klippa gratis där i 3 år framöver :P usch, de är så pinsamt, men de var väldigt väldigt vääldigt snällt, så taack så mkt :)
dom bjöd även på varma mackor med brieost på, riktigt smask var det!

Nej nuså, dags att ta tag i dagen, jumer jag sitter här desto mer tid går åt.
Hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0