13 juni,inlägg 2.

Sådär ja, nu har jag och Jonatan kommut hem från Lappis, har ätit en massaa god mat och tryckt efterätt, mums var det!
Har just tagit in hästarna från survädret, är så jäkla tråkigt att det ska regna hela tiden! kollade just på yr.no och som de ser ut nu ska de vara såhär hela veckan, kul? fast är de dåligt väder nu i juni så borde de bra vädret komma sen i juli augusti får man hoppas .

Imorn ska vi vara med harald och sussie, det ska bli trevligt, var ett tag sen sist , är så synd att de ska ta sådan tid mellan gångerna jämt! fast på ett sätt har vi desto roligare då vi väl ses :)

Den här veckan kommer jag ha fullt upp med att jobba och träna häst.
Måndag ska jag jobba som sagt mellan 7-12 och sen 18-21,30
Tisdag: travet med Bobby,värma på banan sen intervaller på rakbanan.
Onsdag: Jobb
Torsdag:jobb och köra /rida .
Fredag:Midsommar! jobb mellan 7-11 , sedan får vi se vad som sker.

Nu ska jag gå ut med vatten åt hästarna, sedan göra natti.
Efter det ska jag och Jonte se film och sova, är trött efter allt jag stoppat i mig ikväll :P

Hörs imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0