1 juni,inlägg 2.

Hemkommen från banan för ett tag sedan, kan inte annat än säga att de gick KANONERS! så jävla fin han var idag ,
värmde 5 bakvarv , dom 3 första i 2 min tempo och dom två sista i 30 tempo, skrittade en stund och sedan körde jag ett hit på 2100 meter i 20 tempo, inget gupp i bakändan i kurvorna idag alls, så jävla bra! skit fin var han, duktiga duktiga häst <3, efter hitet joggade jag ner honom ett varv och sedan skrittade jag ett varv runt på stallbacken innan jag selade av och gick för att duscha honom , väl inne i duschen så vart jag nästan lika blöt som hästen ;P han skvittrade ner mig så fort han fick chansen :P busgubbe.

Packade in alla grejjer och sedan lastade vi och drog oss hemmåt, Macho sprang som ett tokm i  hagen då han såg oss komma inrullande på gården , stackarn har varit så orolig , men då han såg Bobby kliva ut blev han snabt lugn igen :)
gav dom foder hö och vatten, å nu sitter jag här halvdöd, tror jag har 10 kg grus uppe i hjärnan efter körningen idag -.- men sådant man får ta.

ska snart he mig ut och fixa stallet för kvällen, sen ska jag vila en stund, är så trött så jag tror jag kan somna på stället ;S
men innan så ska jag göra en sån där "tråkig" lista för lite tidsfördriv ;) heehe



Vad är det högsta du har hoppat med ponny? 110 på Miranda
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 110 med min Macho :*
Vilken färg tycker du mest om? mörkchokladbrun eller svart,svettfux är ganska läckert de med, finns många fina färger. 
Hur många hästar har du haft? en shettis som hette lillis, en Nordis som hette Bravad som jag sålde förra sommaren, sen har jag ju Macho sen snart 8 år tillbaka och Bobby som jag köpte i sommras :)
Vilka ridskolor har du ridit på? Ersmark ( Kdrf)
Rider du för någon privattränare? nej de gör jag inte.
Hur länge har du ridit? började seriöst när jag var kring 7-8,
Vad fick dig att börja rida? Mamma och pappa hade travhäst då jag var liten,så jag har alltid haft hästintresserade föräldrar, så de var kanske en bidragande orsak, vet inte? :P
Har du tävlat? jepp
Vilken gren gillar du mest? hoppning är roligast, men Dressyren är grunden till allt. 
Vilket ridläger är bäst? har bara varit på ett, och som jag minns de var de inte så bra.
Vilken häst minns du mest som var ifrån det ridlägret som var bäst? Hästen Hero,ett varmblod på 175 cm som jag fick rida , och då var jag inte gammal och hade aldrig ngnsin ridit en så stor häst :P
Har du egen häst? Ja 2 st varmblodgrabbar :)
Isf, vad har du för sadlar? en bomlös och en westernsadel.
Hur många täcken har du? 6-7 st.
Hur många benskydd har du? 5 par tror jag? vet inte riktigt.
Hur många vojlokar/schabrak har du? några stycken.
Hur många grimmor har du? säkert kring 10? kan vara mer.
Hur många grimskaft har du? 4 tror jag.
Hur högt har du hoppat med din häst/ponny? Med Macho har jag hoppat 110, med Bobby ca 50 cm :P (han har nyss lärt sig hoppa)


sådär ja, lite tidsfördriv.
Nu komme Jonte, ska vara lite social, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Släng upp lite mer bilder på ditt tryne gumman :)

2009-06-02 @ 16:01:11
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0