9 juli.

Godmorgon världen.
Igår tog jag min räserbil och drog mig till stan, for förbi banan och kollade läget, såg då att christer var där i sitt stall så jag gick dit och där satt jag och tittade på medan han laserbehandlade marokhan och maserade osv .
Vi småpratade om allt och inget, men mest var de bara mysigt att få vara där.

Inatt har jag sovit som en stock, vaknade inte ens imorse då jonte steg upp kl 6 och for till jobbet? brukar alltid göra det, men inte idag, var skönt må jag säga! länge sen jag sovit så hårt :O

Planerna för idag är att äta lunch med sussie nu kl 12,30 på tatung, lunch buffe , jag ska äta i sinne kan jag lova!
sen blir de nog hem antar jag`? om jag inte går en repa på stan och kollar läget och sen drar hem till Jonte en stund till.
Ikväll ska jag iaf hem, ta hand om mina hästar osv.

Imorn är de fredag, vilket betyder helg! dock jobbar jag hela helgen, men fan värt, mkt pengar ;)!
sen ska jag iväg och kolla in en 6 årig kallblods pojke utanför Luleå oxå, ska bli spännande !

nu ska jag göra mig i ordning för lunch med sussie, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0