7 juli.

Jag lever idag, trots allt?
jag har som inte riktigt fattat allting än, kommer nog ta ett tag innan jag gör det oxå :(.
Är gansak tomm i huvudet idag, känner mig slö och deprimerad, men what to do?

har varit till byske med Jennie idag och hämtat våra abtronic x2, så nu är de upp till bevis om dom funkar,hoppas ska jag göra iaf. sen har jag jobbat från halv4 till 21,30 , känndes lite halvtungt eftersom man hela tiden måste vara så social, och för tillfället känner jag mig  inte social, vill igentligen bara låsa in mig på rummet och inte gå ut igen.

har tagit in hästarna för en stund sen, sedan smörjt Bobbys ben med salvan som jag fick med som ska vara blodförtunnande eftersom han har en blödning i benet därvid senan, men han har då inte ont i skritten iaf vilket är tur.

imorn ska jag jobba 7,30 till 14, sen ska jag förminska ner Bobby hage så han inte kan springa omkring alltför mkt, gå en promenad med honom och sedan ska jag nog rida Macho en sväng, på kvällen blir de nog stan och sova hos jonatan, nu när jag inte behöver träna häst allt för mkt så får jag mer tid över att vara hos honom.
Men såklart ska jag lägga ner mkt tid på mina guldgossar oxå, dom är trots allt det viktigaste jag har <3


sen blir de hålla utkik efter en unghäst , christer ska hjälpa mig hitta ngn vettig , vad skulle jag gjort utan den skrövelkalln? han må vara en riktigt jävel stundvis, men ack så jävla bra han är att ha oxå , de går inte undkomma.

Nu ska jag krypa ner till kojs, upp tidigt imorn .


Min lilla vizzla chillar i gräset på midsommartravet.



Kommentarer
Postat av: Camilla

det är så jääävla tragiskt :/

2009-07-07 @ 22:55:22
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0