6 juli,tungt besked.

Allt jag drömmt om och satsat hela min själ på, har gått i kras.
Jag känner mig helt tomm i huvudet , jag orkar knapt stå på benen efter alla dessa timmar av gråt.
Att misslyckas så nära målet känns helt ofattbart, att saker  och ting kan hända på så kort tid?
Jag förstår det inte.

Bobby har nämligen fått tillbaka sin senskada, och kommer aldrig mer att kunna bli ngn travhäst, aldrig tränas mer än lättare ridpass .

Det gjorde ont i mig när vi kom till banan idag, då jag såg hur hästen sken upp och bara ville hänga med dom andra ut och springa! han vet vad hans uppgift är då vi kommer dit, men idag fick den inte utföras..
besvikelsen för både honom och mig är enorm, och ett stort hål i våra hjärtan blev till.


 
 Första gången jag körde honom på banan.











Jag är så tacksam över att jag fick övert ta dig,
Du har lärt mig så otroligt mkt , och trots detta så hoppas jag innerligt att du håller som sällskap/ridhäst, du har ett hjärta av guld och jag älskar dig, och kommer aldrig att lämna dig.
Du stannar här Nu och Föralltid <3




Nu till de svåraste besluten av dom alla.




Kommentarer
Postat av: Camilla

MEN ÅNEJ!!! ;(

2009-07-06 @ 21:54:31
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: mican

trist att höra :(

men efter regn kommer sosken, komihåg de=)

2009-07-07 @ 14:57:48
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0