30 juli.

Den här dagen har gått ruskigt fort! vaknade vid 10, hästarna fick som sagt sova ute inatt så jag passade på att ta en sovmorgon, men har inte alls sovigt bra de senaste nätterna ?.

Mican kom iaf hit idag vid 11 tiden, jag färgade hennes hår och sedan klippte jag topparna och slutresultatet blev riktigt bra :) ! jag tror hon blev nöjd oxå, för jag lov att hoppas iaf , annars blir de jobbigt ;P haha.
Efter jag klipt och färgat så bjöd mican mig på lunch nere på folkan, jag åt en skink/ost baugett och Mican tog en med kyckling, de smakade iaf lika bra som de alltid gör .

Efter lunchen komme jag med iden att fara till piteå och schoppa, gissa vad som blev? jo, just det :P vi tog Micans räserbil och drog oss mot piteå stad, min bil har punka och ditsatt ett vinterdäck och dom andra sommardäcken som sitter på är inte riktigt att lita på, så jag vågade inte ta den risken ;P. Väl framme i piteå parkerade vi, sen började shoppingkalaset! rea överallt var det och vi blev som tokiga och handlade för allt vi var värda :P haha! skämt och sido, vi var faktikst väldigt skötsamma trots att de var Rea , köpte mest bara saker som vi behövde, vi är kloka :]

Efter att ha´gått runt ett bra tag så åt vi lite mat inne på waynes , sen fortsatte vi en stund till, och detta följde med mig hem :

   

Bild 1 : myströja från cubus och Linne från Gina
Bild 2 : Randig tröja från Gina och kjol från HM
Bild 3 : Jeansleggings från Veromoda

sen köpte jag även en Bh med avtagbara axelband för endast 50 kr (Rea i sinne) , har varit ute efter en sådan länge, men tur att jag väntade , är inte alla dagar man hittar såna praktiska saker för de priset :P! , hur som helst är jag väldigt nöjd med schoppingen, endast saker jag behöver, men nu får jag inte handla mer fören jag kommer till turkiet har jag bestämt, måste ha pengar att spendera där oxå ;)



Nu är jag iaf hemma från piteå igen och Mican har dragit sig hemmåt, vi har haft en riktigt mysig dag och de var riktigt roligt att få träffa henne, händer så sällan eftersom vi bor så långt ifrån varandra, sen när jag jobbar i sommar oxå och hon börjar snart om att jobba igen efter sin semester, men vi får styra upp detta iaf så vi ses oftare endå :) allt går.


Iaf så ska jag ut och köra Bajen en sväng ikväll, ska höra om Jessika vill följa med och rida Bobby så han får röra sig oxå.ellerså far jag ut och kör Bajen själv och Jessika får rida Bobby imorgon? eftersom Bobby endast får skritta.
Får se hur jag gör, de blir nog bra hursom hellst tror jag :)

Pappa är just påväg hem från umeå efter att ha köpt en tryckvagn, sen fick han med sig en rockard oxå och sen hade han fått en massa nya järnskor oxå på köpet, inte illa! kommer bli kanoners kanon detta, tur jag har en snäll pappa som ställer upp och fixar, helt ärligt så vet jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till utan honom? trots att han kan vara väldigt störande stundvis , men de är vell en pappa i ett nötskal antar jag?

Imorn blir de jobb från 8-13, sen får vi se vad som sker helt enket,Lördag blir de jobb 12-21,30 och söndag 7-13.
kommer bli en tröttsam helg känner jag.

nu ska jag ut och promenera, såg mig i spegeln idag i provrummet, och jag gillade verkligen inte de jag såg, jag fick mig verkligen en tankeställare, och jag tänker gåner så jag blir lika smal som jag var då jag träffade Jonatan för 4 år sedan.
5-6 kg ska bort, jag tänker fan inte leva med dessa valkar nåmer !


hörs.

Kommentarer
Postat av: mican

tack för idag , de var super trevligt =) Du är en underbar människa =) <3

2009-07-30 @ 23:12:10
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0