29/30 juli.

Idag känns det som om Livi Bajen har "landat" , var ute och red honom ikväll och han var så pigg å glad! kändes helt toppen måste jag säga, vi busade på i skogen och klättrade i backar osv och hade allmänt mys :)
Blev inte stan ikväll, utan Jonatan stannade här hos mig ist som ni redan kanske förstått ^^

sen på slutet red jag lite dressyr , gick lite på volt och gjorde lite serpentiner för att mjuka upp honom i båda sidor.
Gick kanon bra , skötte sig exemplariskt !

Inatt ska hästarna få sova ute hade jag tänkt, är så härligt väder och inte alls så mkt smådjur ikväll, måste passa på att ha dom ute när vädret är såhär, dom såg då iaf väldigt nöjda ut med läget båda två :)

Ikväll har jag och Jonatan varit ute och fiskat, skulle till sälltjärnarna men hittade inte dit ;P så vi stannade av vid ngn annan sjö som vi hittade, men där var de då dö läge så vi var ganska snabt därifrån , hittade en till sjö men även där var de dött så vi gav upp de där , hade tänkt fortsätta men mörkret faller fort nu på kvällarna så vi for hem ist .

sen har pappa Kirrat en tryckvagn ikväll, han ska hitanför umeå imorn och hämta den, kommer bli toppen! Bajen behöver lite styrketräning , även Bobby kommer kunna ta del av den, så de kommer bli kanoners kanon! fick den till superbra pris oxå.


Imorn/idag kommer Mican hit, ska klippa och färga håret på henne, sedan blir de troligast luncha nere på folkan , ska bli trevligt att träffa henne, händer inte så ofta nuförtiden , sen om de är bra väder blir de steka lite på altanen oxå och hoppas på lite färg ;) , på kvällen blir de körningen med Bajen och sen ska Bobby skrittas, såatt så kommer dagen imorgon se ut, då vet ni det.

Nu ska jag sova hade jag tänkt, så jag orkar göra allt imorn !
godnatt.


14 dagar kvar ;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0