24 juli,inlägg 2.

NU har jag börjat jobbet, men är hemma på middag eftersom jag inte ska vara hos nästa vårdtagare fören kl 18.
har kollat till hästarna lite och dom ser ut att må gott, kunde dock fått vara bättre väder, ska vara regnit nu i 4-5 dagar framöver,vädligt trist tycker jag! men, de hindrar mig inte till att göra allt jag tänkt, man är ju inte gjord av socker trots att jag är ganska söt? ;) hehe.

sen inna jobbet klickade jag mig in på Börjes tingsryd och beställde en massa saker! bla:

*blått Himalaya regntäcke till Bobby (Bajen ska få ta Bobbys grön rutiga eftersom han verkar ha grönt som "sin" färg)
så de ska jag fortsätta med :)
*en ny krubba till Bajen
*Linfrö olja (håller igång hästarnas magar och smörjer tarmen, ger finare päls)
*B-vitamin, bra för hästar som tränas , håller igång aptiten och bra för pälsen.
*Sömavknippsare (skit bra att ha hemma då dom  håller på tappa skon så man lättare kan slita av den)
*Läderklätt stångbett
*aloevera Gel
*Liniment
*Feber termometer (har tappat bort den jag hade)


sen var de säkert ngt mer , men kom inte på allt :P återstår att se sen då paketet kommer nästa vecka.

Nu ska jag ta mig en liten powernap innan jag börjar jobbet igen, sen då jag slutat ska jag mysa med hästarna lite och göra klart för kvällen, sedan blir de sängen för min del, är ganska trött idag känner jag.

Återkommer imorgon, då ska jag ut med Bajen för första gången och kolla läget litegrann, ska bli intressant! :)

(Bobby nyduschad på stallbacken)

Kommentarer
Postat av: Camilla

har redan BoT-paddar, så jag vet att dom är super :)

2009-07-24 @ 17:24:59
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Sara

Så fin :)

2009-07-24 @ 22:38:07
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0