22 juli.

Hitils har jag varit väldigt flitig, kom just hem från byske efter att ha varit in på banken och fixat så lönen kommer att komma på rätt ställe i forsättningen, sen fixade jag även internetbank så jag kan gå in och titta hur mkt pengar osv jag har, flytta över pengar om jag behöver, så nu är de gjort! äntligen, känns bra faktiskt.

Efter jag fixat det åt jag lunch inne på kiosken med mamma, sen for jag och tankade min bil och drog hemmåt igen , där jag befinner mig just nu ;P

Om ca 1,30 timmar ska jag börja bege mig ut och fixa till Macho lite,sen börjar ridturen mot  selet där vi ska möta upp sandra som ska fortsätta ridturen hem till sig, min bak kommer inte vara hel ikväll, de känner jag redan nu!
men om man bortser från det så känns de ganska bra, och jag hoppas innerligt att det kommer bli bra oxå, för Machos skull, vill inte att han ska vara olycklig. Men de tror jag inte, som jag sagt tusen gånger nu kommer han få en enorm hage full i gräs ! sen inom kort kommer han få kompis oxå, så jag tror de kommer bli bra, han kan inte annat än bli nöjd.

sen för 1 timma sedan fick jag sms av Ann att Livi Bajen nu är påväg, jag antar att de inte kommer bli mkt sömn inatt för min del, ska bli ruskigt spännande! han kommer anlända imorgon afton, då ska vi bjuda hit christer på middag så han får vara med då Bajen kommer, han är nästan mer peppad än mig :P haha!


Ikväll kommer min älskade Jonatan oxå, sen blir de grillat till middag tillsammans med hela familjen :)
skriver sen om hur ridturen gick.

Du betyder så mkt för mig, du förtjänar de bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0