21 juli.

Nu är jag hemma i fällfors igen, har varit sen kl 16 ungefär?
Har gått på stan med sussie idag, var tänkt att vi skulle äta lunch buffe på tatung men de fick vi helt enkelt glömma , var så otroligt mkt folk! gick typ helt seriöst varken köra bil eller gå, uusch jag hatar då de är sådär, men tur att sällskapet var bra iaf :) , de som blev inhandlat idag blev ett par badschorts , en maskara och en hårinpackning + 6 par trosor, alltså bara saker som jag verkligen behövde :) sen var jag ute efter en aloevera kräm oxå som man kan smörja in sig i när man bränt sig i solen,skit bra att ha med sig då vi ska utomlands! men de han jag inte med, min parkeringstid tog slut ;S
skjutsade hem sussie och sen drog jag till mamma i byske på kiosken en stund, handlade lite osv och sen gav hon mig en aloevera kräm som dom hade på kiosken, som var specielt framtagen för solbränna, KANON! Då var de kirrat.

Nu i afton har jag bara tagit de lugnt, hedde ut hästarna i hagen igen efter att mamma tagit in dom förri idag pga reng, sen har jag myst med Vizzla lite och nu ska jag ut i stallet och skotta, sedan blir de dushca och använda min hårinpackning, ska bli härligt :) , jag funderar på om jag ska slinga håret en sista gång, då kommer jag garanterat nåfram till de resultat jag vill! just nu är jag lite guldblond, inte orange alls utan mer som sagt lite guldig, vill ha de blondt! alltså riktigt blondt, så jag ska nog göra de igen den 30 då jag och jennie far till piteå igen för att se om de finns ngn tatuerar tid åt henne, min kvalite på håret kommer bli så käpprätt åt helvette de kan bli! men sen kommer de få vara , då färgar jag de inte nåmer utan ska köra med inpackningar i mass, sedan klippa mig regelbundet, då kommer jag snart få fint hår igen.


såhär ser de ut just nu (vad hände med ljuset?? -.- ) som ni ser är de inte riktigt blondt, men på godväg iaf.

iaf, imorn blir de sova ut ordentligt, sen vid halv 3 ska jag börja min avfärd mot byske, ska möta upp sandra i selet så hon får rida därifrån, men kommer endå bli iaf en tripp på ca 2 mil, sen är de grusväg mestadels så kommer inte kunna springa nästan någonting, så tänk er 2 mil i skritt, inte så roande :p haha! , sen stackars Bobby kommer vell få en sömnlös natt utan sin Macho, men torsdag afton kommer förhoppningsvis Livi Bajen, om de går som planerat? hästransportören har inte hört av sig som han lovat, så ev kanske han inte kommer fören nästa vecka då? ska ringa ikväll och kolla, dålig stil att dom inte hör av sig.

Nu ska jag ut i stallet..


Kommentarer
Postat av: sussie

<3

2009-07-22 @ 11:35:28
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0