2 juli inlägg 2.

Nu är denna dag avklarad, tacka gudarna för det, jag har inte varit på de bästa humöret och de ska bli skönt att få vakna upp till en ny dag förhoppningsvis, men jag kan inte tänka mig att de kommer bli mkt annat än roligt imorn? med tanke på sällskapet :). Blir först stan med Jonte harald och sussie för att äta, sen hem till sussie, göra oss i ordning och sedan blir de partyy för hela slanten ! emelie och camilla R kommer dit oxå, så de blir naajs!

som sagt har jag jobbat idag, har gått bra men blev klar ca 2 timmar före halv 10, så fick fara hem.
Har varit ute och sprayat på hästarna myggmedel och sedan har jag ätit lite suring med mamma och pappa :] sen kom Jonte hit för ett tag sen, vi ska snart lägga oss, blir en tidig morgon imorn, jobbar 7-11 och sen ska jag klippa siri .

Blir ev banan imorn oxå om den är öppen!

Klickade runt och hittade lite bilder på vårat hotell i turkiet, inte dåligt fint de är! jag läntar i sinne tills vi är där, ska bli underbart!



Detta hotell ska vi bo på, långt till stranden eller? ;)

nej nej, godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0