19 juli.

Jag vet inte hur mkt det spårade igår för alla, helt sjuk!  sen kan jag inte ens räkna på mina 2 händer hur många gånger jag körde till och från fälltet, helvette vilket kaos de var hela tiden, tur att jag var nyker! ångrar de verkligen intee.

Idag sovde jag till 11, gav hästarna mat osv och sedan drog jag ner på folkan med allt folk och käkade kycklingbaugett.
sedan for jag Mican frida och Tina upp till löva och städade lite sen igår efter efterfesten som varit där, sedan drog vi till mig och jag klippte Frida, vilket var fruktansvärt välbehövligt ! jag behövde knapt använda saxen, sö nött var det :P
men slutresultatet blev toppen! jätte stor skillnad blev det, och hon blev nöjd :)

Efter klippningen gick vi ut och cillade på altanen och pratade lite skit, sen skjutsade jag upp dom till löva igen , dom skulle börja dra sig hemmåt mot staden igen, efter en hård gårkväll ;P

Nu i afton har jag städat stallet, snört en massa saker som bara legat och skräpat! ställt alla saker i sin ordning och slutresultatet blev riktigt bra, nu ser de vettigt ut igen så nu slipper jag skämmas :P har vikit ihop alla täcken och hängt upp dom, sorterat saker som ska bort och vara kvar, städat i alla hyllor + sopat golv osv osv.
sen idag så komme köpavtalet tillbaka till oss påskrivet av Ann som ägde Livi Bajen, så nu är de gjort :)! mamma ska bara föra över pengarna ikväll, sen är deklart! ska bli toppen att få hem honom, jag tror christer är mer peppad än mig ;P haha! först var han lite skeptisk,men när han fick se hur hästen såg ut så blev han genast mer pepp.

Onsdag afton ska jag rida Macho till Byske, eller ska rida honom halvvägs sen kommer sandra och tar över, känns bra faktiskt att slippa sitta så länge, min rygg skulle helt seriöst gå av! men blir vell synd om henne som får ta honom på slutet då han är sur och less :P kommer bli bra första intryck!? ;P men de kommer nog gå bra, som jag sa innan kommer han bli så nöjd då han släpps i beteshagen.
i slutet av veckan måste jag köra dit lite saker som Macho behöver, sen är de bara hoppas på att allting kommer gå bra :)


innan helgen ska jag smita in på Royal oxå och kolla läget litegrann ;)

Nu ska jag äta ngt, håller på dö känner jag! har inte ätit sen kl 11 så kanske dags nu?
hörs seen.


sen så funkar denna, har förlorat 2 cm på 1,5 vecka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0