18 juli.

Gårkvällen började kanon,blev sedan ett helvette men slutade bra åter igen, men är trött idag.

NU är jag hemma igen, Jonte följde med ola & comp till piteå på nå skotergrejs , dom ska köra på vattnet tydligen och jag var tvungen att fara förbi med filmen på kiosken som jag och Jonatan såg igår, så jag hann inte hem så jag kunde följa med ;S kul.

Men men, jag ska ta tag i stallet ist, städa upp där som jag hade tänkt göra igår men somnade, stabilt! .
sen ska Bobby gå promenad, sen ska jag nog fara ut och rida Macho en sväng tror jag, känns lite jobbigt trots allt att han inte kommer vara hemma på gården i vinter, men jag vet att han kommer ha det kanonbra! stora hagar,hästkompis och förhoppningsvis kommer han och sandra överens, jag tror faktikst inte att det ska bli nå större problem med tanke på de hästar hon ridit förr.

Igår skickade vi iväg köpavtalet till Ann som äger Livi Bajen, hon ska skriva på det och sedan skicka de till oss via fax.
sedan Torsdagkväll anländer han, ska bli väldigt spännande! har en hel del att göra innan dess så jag borde sätta igång,men jag ska slöa en stund först, vart sent igår och hyfsat tidigt imorse.


sen måste jag tillägga att det här huvudlaget  oxå kommer hem i min postlåda inom kort! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

nja, både och. petra har sålt soling så där är det tomt, men carola ska sälja gården så då kanske han blir helt utan och det är 100% omöjligt att få tag på stallplats i bure. när jag och iris flyttade hem byggde vi ju en ny box åt iris :P

2009-07-18 @ 12:34:37
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: emelie

ånej mia nu finns de ingen återvändo alltså :P hoppas de går bra nu!! Jag måste väl ändå kunna köpa in mej i hästen sen så jag kan vinna pengar om den vinner ;D?

2009-07-18 @ 18:16:55
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0