17 juli.

Uppe med tuppen, steg upp kl halv 7 i morse och gjorde mig klar för arbete, gav hästarna mat och sedan cyklade jag iväg till jobbet. Har nyss kommit hem en tväris eftersom jag inte ska vara hos nästa fören kl 9.

Igårkväll blev de äta grillat efter jobbat, snacka massa häst med mamma pappa och christer, sedan blev de avgjort, så nästa vecka på torsdag kommer Livi Bajen ha anlänt, ska bli ruskigt spännande! innan dess måste jag rida Macho till Byske, de blir kul -.- satan så långt! jag måste typ tvinga med mig emelie så jag har nå sällskap ;P de var fan en bra ide!

ska nog lägga mig en liten stund nu innan jag drar iväg, är såå trött!
slutar kl 14,30 men kommer nog vara klar betydligt före det, då blir de städa stall i sinne och göra snygt, skotta ur boxarna helt och hållet och sedan låta dom vara tomma en stund, kan behövas tror jag.

Ikväll har jag 2 klippningar, robin och löva ska komma förbi ;P så 200 kr in där, lätt väärt! sen bär de av till stan och umgås med Jonatan, som jag sagt innan ska vi ha myskväll med lite gott och sen en bra film, kommer bli mysigt :)
Jessika har lovat ta hand om hästarna, ge dom mat osv tills imorn då jag kommer hem igen, så de tackar vi föör! :)

nej nu ska jag vila lite innan nästa, höres.


Bjuder på denna fina bild på emelie som en "hämnd" för bilden hon la ut på mig på sin blogg ;P ! HAHA

Kommentarer
Postat av: emelie

haha du din lilla jävel ;P

2009-07-20 @ 00:06:27
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0