16 juli.

jag måste faktiskt säga att livet känns betydligt bättre nu, saker och tign har ordnat sig och de känns som jag landat litegrann nu efter alla omständigheter senaste 2 veckorna, vilket känns bra.

Har jobbat sen kl 7 i morse till 11, sen nu kl 13 kommer en tant om klipper sig, och efter det ska jag ta mig en powernap känner jag, är hyfsat trött ;S blev ganska sent inatt och upp tidigt, ingen höjdare precis men inget att göra ååt.

Har just pratat med sandra D från byske som ska ha Macho, och han kommer få de såå bra där! stora rejäla hagar med mkt bete , sen har hon hägnat in liten skogsdunge oxå som han kan lulla på i, sedan kommer han få sällskap av en till bloding, Macho kommer vara i paradiset! sen berättade hon att hon hade en häst som hette Hajen förut, då kom jag genast på vem de var, han stod nämligen i samma stall som Macho när jag hade han i byske för flera år sedan :)
de var ingen lättsam häst, så Macho borde bli en enkel match för henne tror jag, jag hoppas det iaf .
så funkar de bra mellan dom så kommer Macho få stanna där, för bättre kan han inte få det tror jag! han kommer bli superlycklig,vilket är de viktigaste för mig, älskade häst<3 


Ikväll jobbar jag 17,30 till 21,30 , sen blir de sova som en stock! imorn jobbar jag mellan 7-14,30 och efter det ska jag till stan och sova hos Jonatan, vi ska ha myskväll med lite gosaker och en bra film , kommer bli bra tror jaag :]


sedan måste jag ringa christer och prata med honom, men vågar nog inte göra de idag, stackars karl, han har fullt upp med hästar ,stugan och allt främmande som kommer till dom hela tiden :P sen jag som ringer stup i kvarten ;P haha!
stackars männiiska.

nej nu ska jag ner och fixa fram saxar osv så de är klart då tanta kommer, hörs sedan.


Life -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0