15 juli,inlägg 2.

sådär ja, nu har man jobbat klart för idag då, ska upp igen kl 7 imornbitti och jobba till 12, sedan ska jag klippa en tant som kommer hit och sen börjar jag om att jobba igen kl 17,30.

Jag sitter här och är hur hungrig som hellst, jag har endast ätit hallon till middag idag :P jag ides inte göra ngt vettigt, sen hade vi i stort sett inget vettigt heller, jag har blivit så slö på att laga mat nu, men sen har jag blivit mindre hungrig oxå , de är ju bra :P?

har just varit ute och gett hästarna mat för kvällen, och nu ska jag försöka hitta ngt ätbart åt mig själv oxå.
blir upp tidigt imorn, känner inte peppen direkt ;P men de är pengar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0