15 juli.

än så länge har dagen varit bra, steg upp halv 10 och gav hästarna mat, sedan duschade jag och där vid 11 drog jag ner på folkan och åt lunch med emelie , riktigt treevligt var det^^

sen nu har jennie och elin L varit här, har slingat elins hår vilket blev skit snygt! jag blev så svartsjuk, jag vill oxå ha så ljust håår! men jag har bestämt mig, jag ska inte färga mitt hår mörkt nåmer, jag ska låta det vara nu och försöka få det ljusare ! jag ska fösöka hålla mig 1 år iaf, klippa osv för att försöka få tillbaka kvaliten, sen ev göra slingor hos frisör.
Men inte mörkt! ;)

jag har blivit riktigt brun oxå, bara idag har de tagit på ordentligt! fast just nu för tillfället ösregnar det, skönt för hästarna iaf , dom slipper brämsen en stund stackarna.

Nu ska jag iväg och jobba, jobbar till halv 10 ikväll men kommer vell vara klar därvid 8 som vanligt?
imorn jobbar jag 7-12 sen 17,30-21,30 alltså en delat tur, sen fredag jobbar jag 7-14 och efter det blir de fara till stan och sova hemma hos Jonatan :)

nej nu måste jag dra mig!
hörs ikväll.


Kommentarer
Postat av: mican

visst ska du vara i fäll på lördag? =D

2009-07-15 @ 15:36:42
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0