14 juli,inlägg 2.

Jag är så beroende av blocket.se och hastnet.se att de inte är sant! jag tror fan att de är farligt :P jag sitter och kolla flera gånger om dagen om jag hittar ngt och jag hittar hela tiiden spännande kusar , så nu får jag fan ge mig en stund tror jag.

Ikväll har jag varit ute och gått med Bobby litegrann, provade springa lite och han haltade inte nu, älskhjärta<3 !
sen gav jag mina 2 gossar vatten och en hö sudd, ska snart ut och spraya myggmedel och ge dom kvällsmaten.
Antar att mamma och pappa kommer snart? jag har nämligen bakat en väldigt elegant tårta till pappa som fyllt år :]



Vågade inte skriva in hans ålder på tårtan, då blir han nog bara deprimerad :P! haha!

Nej, nu ska jag ut och ge hästarna, sen fika och sova!

hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: emelie

var inte jag bjuden på tårta -.-?! haha ;P



De varju inte jag som tog bilden :P skyll på camilla!



Jamen tror du de... o snyggt är de inte heller, jag är ju vit på magen o benen haha :P

2009-07-14 @ 21:56:18
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/
Postat av: Mia

hahah nääeee :} !!!



haha vafan, då ska jag klaga ;P!



åh, ja de är synd om dej emelie, väldigt synd ;P!

lunch imorn btw? :D

2009-07-14 @ 23:21:28
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0