14 juli.

sådär ja, hemma i fällforg igen då.
Gårkvällen spenderade jag med mamma pappa och vizzla på travet, vädret var riktigt kanon och de var hur mys som hellst måste jag säga, spelade inte på ngn utan sparade mina pengar, vilket jag tror är den största vinsten :P hehe.
När travet var slut for jag hem till Jonatan och sov, sen nu på morgonen for jag hem.

Har pussat upp hästarna lite och sedan mest bara stekt i solen, är härligt väder även idag och jag har faktiskt fått lite ränder :] ! sen hittade jag en död fågel som jag höll på trampa på, mitt på bron! usch, antingen har den varit klantig och flugit rakt in i rutan, eller så är de ngn kattjäkel som varit uppkäftig och lagt dit den bara för att jag ska trampa i den -.-

Ikväll kommer Jonte hit, vi ska fira min pappa som fyllt 57 år igår! jag ska göra tårta och engod middag, sen får jag se om jag hittar ngt på stan i veckan som jag kan ge till honom .

sen måste jag säga att de är helt sjukt vad hästar de finns överallt, jag har tittat på flera 100 st på datorn och folk ringer hoven droven och erbjuder de ena och de andra, bla ringde det en karl nu just som erbjöd mig hans 2 åriga nykastrerade bloding efter Ride the night, frågade om jag var intresserad av köp/leasing, och jag sa att jag gärna ville ha bilder på hästen . John östman hade tydligen kört honom och gett goda lovord , så detta kanske kan vara intressant?

sen har jag blivit erbjuden en 6 årig valack e:Kramer Boy som sprungit in över 14,5 milj! :O
mamman är The new mare och hon har sprungit in drygt 340 000 kr, sen om jag inte minns fel så hade hon hyfsade avkommor oxå? haha jag har så många hästar i huvudet just nu så jag kommer fan inte ihåg allt :P

jag måste nog sätta mig ner och andas en stund och tänka igenom saker och ting, de är helt sjukt vad erbjudanden som väller in , jag kommer inte kunna bestämma ;P

Nu ska jag iaf se lite tv, pallar inte annat^^
hörs sen.

sen ett STORT grattis till Christer som fyller år idag!!! :D


sen en Ego bild på mig själv från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0