13 juli.

sådär ja, nu var dagen kommen och i stort sett avklarad !
steg upp halv 10 och gjorde mig klar för avfärd mot bureå, kring 10 drog jag iväg , först upp på maxi och tanka, sedan började själva färden mot Bure :P otroligt nog hittade jag utan problem, mitt lokalsinne är åt helvette! :P men jag klarade det, var där 25 min före jag skulle tillå med :P lätt stolt!

Iaf så kom camilla och plockade upp mig och vi drog iväg till hästarna som går på bete på ett enormt ställe :P!
Vi tog in Iris och Lili som jag skulle provrida, borstade och gjorde dom klara och sedan bar de av .
Vi drog en härlig repa i skogen , dock var de lite varmt men de var najs endåå ;P
testade både trava och galoppera och Lili känndes jätte fin! sen otroligt snäll oxå, jag blev lite såld måste ja säga :]

Blir banan på Lördag, då kommer troligast christer och ska provköra henne, de stora testet :P haha!
jag hoppas att de går bra, och att även christer tycker om henne, då är de ingen tvekan om saken, då ska hon med hem!
så bara hålla tummarna , jag hoppas verkliiigen.

Efter vi ridit drog vi och käkade på ngn pizzeria vid macken, pratade på i säkert 1,5 timma minst :P haha tiden går fort då man har trevligt , för de var de verkligen!

Nu har jag kommit hem till Jonatan, blir snart middag men är så mätt att jag tror jag avstår :P sedan bär de av iväg på travet en sväng där jag ska möta upp mamma och pappa, dom blev bjudna på middag av Maria på seket som tack för att mamma hjälpte henne att dela ut travprogrammen , passade ju lämpligt  eftersom min pappa fyller 58 år idag :] GRATTIS <3

ska dit och kolla läget, dom skulle även ha med sig Vizzla oxå, bra miljöträning för henne :)
NU ska jag gå och vara social med Jonte, hörs sedan!


Här är en bild på Lili, tagen av Camilla R :)!
Tycker hon är ruggit fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0