11 juli.

Ny dag nya möjligheter.
Inatt har jag sovit jätte dåligt, kanske för att Jonatan hela tiden puttat ut mig och snarkat mig i örat? skulle tro det iaf :P
steg upp redan kl 9 imorse, gick ut och gav hästarna fruckost (dom fick sova ute inatt) Bobbys ben ser faktiskt betydligt bättre ut nu, mindre svullet iaf vilket är bra! , börjar jobba nu kl 12 men ska ta in honom före och kyla benet lite, lindrar smärta och inflamation och sen ska de motverka blodflöde, vilket han hade lite enligt veterinären.

Sen antar jag att jag har rast från jobbet därvid 3-4 tiden? börjar om efter kl 18 , så då ska jag gå en liten promenad med Bobbyplutt och sedan måste jag hinna duscha oxå, är alldeles för slö för att göra det nu :P

Till veckan åker Macho iväg till byske på bete , 1 hektar tror jag de var ? han kommer vara lyckligare än någonsin :P haha!
sen om de fungerar stannar han där över vintern och kanske längre, tror de kommer bli toppen och han kommer trivas! de är jag rejält säker på :P

som sagt så kommer harald och sussie hit ikväll , grillning osv, ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga ut sedan :)
Nu ska jag göra mig klar för arbete, sen smörja Bobbys ben och ge båda kusarna mat, bäst jag sätter igång ;)

höres



En bild på mig och Fari, Emelies söta gosse :]

Kommentarer
Postat av: emelie

oj så fin häst ;P haha

2009-07-13 @ 17:03:26
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0