piiiiiisssssssssss

fan va sur jag blir! skrev första inlägget i morse men de publicerades inte fören nu ;O

Jag vet inte om de här är en så bra dag, jag skulle fära håret på maylena kl 13, men då ringde hon och sa att jag skulle komma vid halv 2, så de gjorde jag. Men inte var hon hemma då inte , så jag och jonte satt i bilen utanför och väntade 20 min, sen blev vi less och drog till kiosken och väntade ytterligare 25 min , då dyker hon upp inne på kiosken som en förvirrad höna och ber så mkt m ursäkt över hennes extrema försening :P

Till sist så blev de färgning och de blev faktikst riktigt bra, ska ev få klippa henne oxå om ett par evckor :)

Nu sitter jag här hemma alldelees ensaam, skickade sms till emelie för ett tag sen men hon vägrar svaara :P antingen ligger hon och sover, hon har ganska konstiga sovtider :P hon lägger sig typ 7 på morgon och sover till klockan 17 på kvälln ;O haha! eller så är hon less på mej :P jag ska testa ringa henne sen få see.

Imorn har jag inga planer, de ska vara så ruskigt kallt så de blir vell sitta inne och dra ngt gammalt över sig?
Nu ska jag gåner och göra middag,blir kycking med ugns potatis och beasås !

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har vart och köpt ögonskuggan igår, den från H&M, och den är skitsnygg! Tycker verkligen att du ska gå och kika på den :D

2009-01-03 @ 09:11:51
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har vart och köpt ögonskuggan igår, den från H&M, och den är skitsnygg! Tycker verkligen att du ska gå och kika på den :D

2009-01-03 @ 09:11:57
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0