Nu

ska jag gå ut och ta in hästarna, sedan träna och efter det ska jag gå igenom duschen för att sen mellanlanda i soffan med körkortsboken i handen ;), oxå hoppas jag på att Jonatan har tänkt dyka upp någon gång?

Imorn ska jag ut och brumma med Bobby, sedan plugga i sinne!

Jag kom fram till att Bobby ska få snösulor på torsdag då hästisarna ska skos om, är ett helvete då de är + grader ute!
De blir vanliga järnskor den här gången och 16 mm brodd , jag trotsade guldskorna , dom är bättre på sommarn , då har man lite och nöta på!.

Nej stallet nu, sen på med boxar hanskarna ;D!


Kommentarer
Postat av: mican

tycker inte jag är snygg i det. dessutom kan man inte sätta upp det så mycket då, vilket gör mig galen ;P

2009-01-11 @ 22:24:30
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0