myskväll

Nu har jag och Jonatan♥ just sett film och myst med lite popcorn och morötter, dock har jag börjat sluta gilla att dippa morötter , så jag dippade popcornen ist och åt ett halvt äpple :]
Filmen var inte så jätte bra, kom inte ens ihåg vad den hette och den slutade för 5 min sen?

Imorn ska jag köpa ansiktsmask på stan efter körlektionen, innan de bär av till Fäll.
sedan då jag kommer hem ska jag mysa sönder vizzla , ut och brassa med Bobby och sen ska jag fräscha upp mig själv med ansiktsmask och färga håret :) börjar vara lite urtvättat nu så de känns som att de är dags nu.

NU ska jag se på då Jonatan och hans syster äter, efter de väntar sängen!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0