4 januari.

idag har ajg äntligen gjort bort mina ärenden på stan, eller ja, iaf 2 av dom.
Jag gick in på intersport och köpte boxarhandskarna som jag kollat på innan, sen in på claesolssons och köpte krokar så jag kan hänga upp säcken ikväll, och sist men inte minst köpte jag en ny bekväm fin och passande Bh för 150 spänn.
Igentligen var jag ute efter en röd, men de fick bli en svart ist.

Nu har jag bara den där ögonskuggan från HM kvar och sen en fodersäck från royal! :)
sén har jag ju presentkort på Ginatricot oxå, men dom har inte ngt snygt just nu så jag ska vänta tills dom får in nytt.

Idag har pappa köpt en till speedcar åt mig, jag känner mig bortskämd, men den var billig! och de är alltid bra med 2 så man kan fara ut med båda hästarna ibland, sen är den fabrikstillverkad oxå,den jag har är hemmagjord men otroligt fin faktikst! men som ssagt, alltid bra med 2. Nu fattas bara en rockard då.

sen har min snälla pappa varit och hämtat rundbalar till hagarna nu i afton :) så nu är de ur världen.
Och nu över till en TRÅKIG nyhet, de blir inte banan imorn med Bobby ;/ var förbi christer idag på banan och pratade en stund, var tänkt vi skulle låna finkan av han osv. Men dom hade tydligen nyspolat banan så den var extra hal just nu, och Bobby har för små broddar och får inte riktigt fäste, så de känns dumt att ta nå risker . Får vänta till om en vecka då han får nya pjucker och broddar !
Men de var inte allt, Christer var kaxig och trodde inte att jag skulle orka hålla Bobby om jag skulle köra han från början, berättade att jag hade tänkt köra själv nästa gång. Och jag blev sur! Bobby är inte ens tung i munnen, och jag har kört betydligt värre hästar! typ min Macho tex, han är tung som ett berg i mun! så nej uusch, de var droppen! jag blir bara mer peppad på att köra själv när man få höra sånt där, jag hatar att gubbar tror att tjejer är klena och inte klarar av nånting.
Sånej, PEPPEN till nästa vecka för FAAAN!! gaaaha...

Ikväll sitter jag ensam här hemma, so sagt ska jag hänga upp säcken och testa slå lite.
Imorn börjar mitt "nya" liv , passar bra, Måndag och allt.

Nu ska jag gåner och fortsätta med maten, har gjort potatis gratäng och ska bara steka file nu! sen äreklaaart.

se uppp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0