30 januari.

Det jag ska börja med att skriva i mitt inlägg är: JAAAAAAAHOOOOOOOO!!!
jag klarade just en fas, så nu har jag 2 godkända och bara 1 till som jag måste klara :D vilket jag ska göra i helgen.

Min dag idag började med att jag steg upp vid 10 och tog ut hästarna, gick morgonpromenad och sedan åt jag fruckost med Jonatan, efter de blev de teori och jag klarade fasen till er som inte fattat ;)
Nu ska jag duscha och göra mig klar, blir stan om en stund :)

Imorn ska jag och Jonte lasta skotrarna och ta med dom till ursviken, kan vara trevligt att köra någon annanstans för en gång skull .

Hur som hellst, kände att jag var tvungen skriva litegrann ;) nu blir de duschen!
ikväll ska vi umgås med harald och sussiee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0