29 januari.

GODMORGON!
jag har ganska nyligt vaknat, de kanske var 1 timma sen?
tog ut mina hästisar och sedan gick jag morgon prommis med vizzla :) de var mysigt.
Och nu av ngn anledning hamnade jag här? som vanligt ungefär.

Idag har jag endå mkt jag ska göra! jag tror jag ska skriva en liten veckoplanering?

Torsdag:morgonprommis(klart), köra Bobby,köra 4 hjuling med Jonatan,plugga teori!! skotta skit i stallet och ta in hästar, träna och gå kvällsprommenad.

Fredag:morgon prommis,plugga teori!! stan och umgås med harald och sussie,backtävling i vitberget.

Lördag:morgonpromenad, köra/rida Bobby, plugga teori! träna.

Söndag:morgonpromenad,plugga teorii! träna .

Så ser de ut just nu iaf, om någon skulle råka vilja hitta på ngt i helgen så kan ni ju höra av er :)!
Föresten så ska jag beställa ett par byxor ur halens katalogen idag, vilken tur att jag väntade med det! för nu var de nämligen 20% rabatt på alla deras byxor :D hurra! mamma ska faxa ner min order idag ;)
Har även beställt en strl mindre än vad jag tänkt i början, eftersom jag faktikst har förlorat några centimeter runt midjan och ska tappa en hel del till :) de känns toppen!

Nu ska jag göra mig lite fruckost/lunch och sedan ut och sela på Bobby, blir lite lunk i 2 min tempo idag bara.
De dåliga med vintern är att de är så svårt att träna regelbundet, man lägger upp ett schema som man vill följa, men oftast så är de kallt som fan vissa dagar, och ibland så är de snöstorm osv osv. Men vi kämpar på :)!
ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: mican

på friskis och svettis:)

2009-01-29 @ 14:01:54
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0