24 januari.

Fyfan, mår fortafarande piss ! men spyr då inte iaf, de är vell positivt?
har ätit middag hemma hos Jonatan iadg, de var supergott! de va nå lax med krämfrech och ost på , sen potatis och kokta grönsaker med romsås :)! jag åt mest lax och grönsakerna, ruskigt gott hur som hellst !

Nu har ajg äntligen kommit hem till Fäll, tagit in hästarna och nu sitter jag här med vizzla sovandes i mitt knä.
Är fortfarande bakis om n inte förstått de här ovan? ;P så ikväll blir de ingen form av motion, eller vizzla ska vell rastas men sen blir de sängen på dirren! fy så sköönt.

Imorn ska jag ut och brassa med Bobby, sen ska jag såklart fortsätta med mina morgonpromenader och dagliga sysslor!

På måndag har jag lilla uppkörningen, på tisdag har jag halken, veckan därpå har jag teorin, sen veckan därefter så har jag uppkörning! fyfan, inte långt borta nu och jag vill verkligen klara de på en gång! skulle vara så himla skönt att ha körkortet ur vägen, sen är jag skyldig Jonte en hel del turer ;)

NU ska jag ut med vizzla, sen väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0