19 januari

Åh jag är så glad idag!
Imorse då jag steg upp så var jag tvungen att mäta mig runt midjan för att se om de hänt ngt, med en klumps i halsen så gjorde jag det, och 4,5 cm har försvunnit på 7 dagar :D hurra! jag känner mig bara mer och mer peppad på det här, fan va bra!

Gick ut och tog ut hästarna , sen fick azzi och vizzla följa med på morgonpromenad :) de blev en sväng efter skoterspåret, och fy så jobigt de var! utan mat i magen orkar man inte mkt , svetten rann men glad var jag endå :)
Efter ca 30 min promenad gick jag in och åt en macka med havremjölk till fruckost, och nu har jag och Jonatan spelat lite x-box, lite jag ägde ;)

Nu ska jag nog göra mig lite lunch, har inte bestämt vad de blir än?
Till middag ska jag göra creps, sånna dära köttfärsfyllda plättar :)! själv ska jag äta tonfisk röra med sallad och keso, medan dom andra får slaffsa i sig de riktigt goda ;P

Imorgon har jag en klippning kl 12, sen efter det ska jag och Jonatan fara till stan en vända för att köpa en present åt Emelie som fyller 20 år imorn :D !

Nu kurrar magen alldeles för mkt, bäst att ta sig ngt!

Min lilla vizzla i miniformat :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0