1 januari, första dagen på 2009

Jag firade nyårs ganska konstigt, för de första så var jag helt nykter! och för de andra så firade jag inte 12 slaget tillsammans med Jonatan, utan med emelie med massa fylle folk i ljusvattnet utan för bureå.
De var fest här i Fäll igår och jag pallade inte supa, tycker inte de är å kul att göra de här hemma med bara Fällisar,så Jonte drack med dom andra, och jag och emelie drog oss mot stan och hälsade på camilla och micke som var i ljusvattnet med deras kompisar.

Jag kan vell seja att de inte var allt för trevligt, kommer man nykter då alla andra är fulla som svin, man känner sig lite som en"outsider" ;P Men de funkade, drack en klunk champagne på 12 slaget och såg lite raketer, sen dog jag och emelie oss hemmåt igen , var hemma vid halv 3 och möttes av Jonte i köket, vi satt och pratade ett tag och sen drog emelie sig hemmåt och jag å Jonte la oss för att sova, och jag kan meddela att jag sovit som en stock inatt!

Idag fik hästarna komma ut vid 12, dom har haft en jobbig natt stackarna ;S Bobby var knapt kontaktbar igårkväll och Macho trampade runt och rullade ögonviterna, sen skar min radio ihop oxå så dom hade inget att lyssna på stackarna.
I morse då jag skulle ta ut dom så var Bobby hysterisk, han såg mig knapt och höll på springa över mig, men då fick han sig en tjottablängare , spela roll om han är rädd, han ska fan inte trampa över mig ;O! usch, då skämdes han en stund och sen lugnade han ner sig, Macho var ovanligt lugn i morse. Huvudsaken är att dom överlevde mina guldgossar ;)!

I afton kommer jessika hit , hon ska få rida lite intervaller på Bobby och jag ska stå och titta på hade jag tänkt.
Men höft vill inte alls vara med på noterna, måste typ hasa mig fram överallt! så ingen ridning för mig idag .
Planerna för imorn är ingenting alls, de ska vara kallt som fan ute nu i 1 vecka framöver! de suger.

Ev banan nu på mådag med Bobban? skulle vara ca-7 grader då, och alla andra dagar typ -18 så man måste passa på.

Nu ska jag gåner och planera middagen, troligast blir de renskav.
Mitt nyfärgade hår,ser lite blaskigt ut pga dålig kamera osv, ska fixa bättre sen , är iaf jätte nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0