Inte så farligt

Har kollat upp Bobby ännu en gång nu, och han haltar då inte iaf, vilket är toppen!
Men de ser ju inte så mysigt ut såret , men då är jag mesig oxå så.
Tvättade med kokat vatten som fick svalna så jag skulle få bort allt blod,
sen hedde jag på lite sårspray så de inte ska komma dit massa bakterier osv.
så hoppas jag på de bästa imorn då!

Jessika komme hit en tväris ikväll och hjälpte till att bära in höet, tack så mkt för det! guld väärt.

Nu har jag sett tv och druckit havremjölk, borstat tänderna och tagit på mig natti byxor, så nu ska jag sova!
Men vi hörs som vanligt imorn, sista dagen jag kommer uppdatera på en vecka!
stackars er ;) eller ngt, igentligen ganska meningslöst att jag skriver , endå ingen som kommenterara :P?
antingen är jag en otroligt ointressant människa, eller så skriver jag inget som man kan kommentera på?
haha, stora problem.

ska jag vara ärlig så skriver jag mest för min egen skull.

NU ska jag sova, blir upp och färga håret (ides inte ikväll) sedan blir de stan och hämta ut körkortet!
som jag förövrigt haft i 10 dagar imorn ;) grattis till mig själv!
resten av dagen blir vell till att packa antar jag.

Jajja färdig tjollrar, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0