Hundbajs!

Min hund skiter fan mer än mina 2 hästar tillsammans! de är inte lugnt vill jag lova !
Bytte foder på henne förra veckan eftersom hon ätit så otroligt dåligt av de förra fodret i flera månader,
så nu köpte jag på affärn dee här "pedigree better by nature" som är på reklamen, och vist, hon äter!
Men skiter mer än de dubbla som hon får i sig per dag!

har ingen aning om vad jag ska testa för sort, oftast då jag bytt så äter hon bara bra i 2 dagar sen går de dåligt igen.
Och pedigree fodret äter hon jätte bra! men som sagt, hyfsat drygt att måssta gå ut med henne varannan minut.
Någon som har något tips?

Har just kommit hem från stan och haft min körlektion, de gick faktikst bra! men lite nervös är jag inför måndag, tur jag har 60 min uppvärmning innan uppkörningen så jag kan göra lite tabbar då ist.
Jag hoppas verkligen att de ska gåå!!

NU ska jag göra lite middag, blir kycklingsallad för min del och pasta med köttbullar till ola och Jonatan.
sedan ska jag nog ut och rida en sväng och efter de blir de träning.
??

sen föresten, när jag gått ner några kilon till så ska jag ev göra såhär:
Inte riktigt just så, men ngt liknande, tycker de är riktigt snygt!

Kommentarer
Postat av: mican

fråga i någon djuraffär som är kunniga om såånt :)

2009-02-04 @ 17:04:37
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0