hejdå!

Skriver hejdå nu ist , far kring 7 tiden imorn bitti så lär inte orka skriva här då iaf :P!

Jag börjar bli lite nevös, mest över hästarna eftersom jag trots allt är 40 mil bort ifall de skulle råka hända ngt ;S
Men Jessika ska nog klarat, jag litar på henne :) hon är duktig.

Därimot ororar jag mig lite över Bobby sår, såg lite svullet ut ikväll, men de är nog inte så konstigt?
ska tvätta det med Jodopax imorn innan vi far, de borde hjälpa lite.
sen får jessika hålla rent lite då och då.

GUUD hur ska jag kunna släppa detta, jag hoppas innerligt att hästarna tänker sköta sig!

Näee, de gördom!?!

Nu ska jag sova, är trött efter allt matlagande och packande ikväll,
har snort ihop en pannkaka och stått och gjort köttsoppa hela kvällen! duktig jag är ;)
sen packat som en idiot, så¨nu borde jag ha allt?

Ha fde bra här hemma iaf, men ni lär troligast inte ha de lika bra som mig ;)!

Hörs om  7 dagar igen !
pusss
 
Kommer sakna er massor, mina älskade älskade guldgossar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0