3 februari.

Blev inget skrivet igår, var alldeles för konsentrerad på annat.
Men jag kan berätta för folket att aldrig mer ska jag plugga mera körkortsteori, aldrig mer ska jag sitta framför datorn mitt i natten och nöta på dom där förbannade faserna! och förhpooningsvis ska jag aldrig mer gå till vägverket och göra teori prov ;) JAG HAR KLARAT DE ! :D

Tur som fan hade jag, 52 rätt och minimum var 52 :P men fan, fan va braaaaaaaaaa :D!
blir kinamat till middag idag.


Igår var jag och Jonatan i stan ett tag, jag shoppade kläder för typ 500 spänn, var in på royal och köpte foder till hästarna, sedan blev de middag hemma hos Jonatan och efter det blev de Fäll.
Jag tog in hästar, sen fäärgade jag mitt hår! nu är de fan inte rött längre, nu är de svart med guldröda slingor! :)
pallade inte med de röda, blir ju fattig av att måsta färga de varje dag.

ikväll ska jag träna, äta kinamat och sedan sova i sinne och vara nöjd över mig själv :) fyfan vilken seger de känns som! halva vägen kvar nu, bara peppa inför uppkörningen !

Imorn har jag min sista bokade körlektion, och man kan ju hoppas att de förblir så oxå :)

H-H-H-HAPPYYYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0