27 februari.

Nu sitter jag här med hårfärg i hela håret, gud va de är jobbigt när man bara ska färga utväxten!
tar typ 10 timmar, är så himla praktiskt då man sitter hos frisören och får allting gjort.
Men men, de har man inte råd med varje gång tyvärr.

Bobbys sår har läkt jätte bra under natten! ser redan betydligt bättre ut än igår, och han haltar inte vilket är great :)
tvättade upp det med kokat vatten och sedan lite sårspray även i morse, för säkerthetetns skull.
ska ev ut och skritta honom en sväng senare, är sista gången jag ser mina hästapollar på en hel vecka!
de känns hemskt och gör ont i hjärtat att måsta lämna dom, men samtidigt ska de bli otroligt skönt att få lite semester.
Köra skoter, fiska, åka madrass från fjällen, mysa i stugan osv osv, de ska bli toppen!

Ska snart skölja ur hårfärgen för att sedan slinga håret, som jag skrivit innan blir de brun/svart med guldiga slingor :)
Då jag fixat med håret klart ska jag göra mig i ordning för stan, ska hämta ut körkort och sedan förbi Jonte och se om han ska åka med i min bil eller om han skulle köra själv? han viste inte riktigt.

Och då jag är hemkommen från stan så ska jag ev rida om jag hinner, sedan packa i sinne!

Nu ska jag skölja ur färgen, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0