22 februari.

Nu är jag hemkommen till Fällfors igen, känns skönt, men de har faktikst varit underbart att sova borta i ett par dagar och slippa fixa allting hemma med djur  mat osv.
Men nu är jag tillbaka igen.

Har ganska just kommit hem, har tagit ut hästarna som till min förvåning var snälla som lamm idag? vad hände0_o
Dom kanske ville ha en semester ifrån mig dom med ;)? vem vet.
Hur som haver så hamnade jag här som vanligt, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på?
Bobbyloppan ska då ut en sväng sen hade jag tänkt , men är riktigt jäkla trött så vi får se om jag ids.
De snöar ute oxå, vilket inte alls behövs! tyckera att vi har alldels nog med snö nu.

Nu är de bara 5 dagar kvar till vi far till Fjällen, fyfan va härligt!
Hoppas bara att jag kommer att kunna slappna av ordentligt , och att hästarna sköter sig när jag är 40 mil bort.
de är ett helvete de där, jag är alltid så orolig , även om jag bara ska vara i stan över natten så måste jag ringa hem minst 2 gånger och höra om de gått bra med hästarna innan jag kan somna, skit jobbigt.
Önskar att jag kunde ha med mig dom!!!

Tur att jag har Jessika som ställer upp och tar hand om dom medan jag är borta:)

Nu ska jag hitta på ngt vettigt, fråga mig inte vad men något iaf!
hörs säkert sen.
tycker den här hårfärgen var rätt fräsig! synd bara att de är typ minst 5 olika färger i det, men tänk er en jämn "ljus guldbrun färg", blir ngt sådant mot sommaren. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0